نوع جستجو را انتخاب نمایید
  • سایت
  • وب
جستجو
یک شنبه 31 شهریور 1398

شهروند گرامی: از اینکه ما را با گزارشات بموقع و صحیح خود در انجام وظایف و کاهش هدر رفت آب یاری می نمائید، سپاسگزاریم.

122: پل ارتباطی شبانه روزی شما با شرکت آب  و فاضلاب

مشترک گرامی: ارائه شماره اشتراک و آدرس دقیق باعث تسریع در ارائه خدمات رسانی است.

طرح مشکل از شما، پیگیری از ما

122، ارائه خدماتی نوین در راستای اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی

پیگیری به نیابت از شما افتخار شماست.

به راهنمائی های ارائه شده از سوی اپراتور 122 دقت نموده و به سئوالات آنها، پاسخ دقیق ارائه نمائید.

محفظه شیر قطع کن و سیفون فاضلاب خود را همیشه مرئی نگه دارید.

خدمات ارائه شده در محدوده شرکت کاملا رایگان است.

از هرگونه دستکاری در تاسیسات مربوط به شرکت آب و فاضلاب اکیدا خودداری نمائید، در غیر اینصورت تبعات کلیه خسارات وارده بر عهده مشترک خواهد بود.

 

 

    اخذ گزارشات مربوط به اتفاقات شبکه های آبرسانی و جمع آوری فاضلاب .

    انعکاس کامل نکته نظرات ، پیشنهادات و انتقادات به مدیران شرکت .

    ثبت  و انعکاس شکایات اعم از تخلفات پرسنل و اکیپ های اتفاقات ، پیمانکاران و ..

    ثبت کارکرد کنتور جهت صدور قبض برای مشترکین شهرهای کل استان .

    دریافت گزارشات در خصوص کیفیت آب شرب مصرفی .

    دریافت درخواست متقاضیان ترمیم آسفالت خسارت دیده در اثر اتفاقات ، اصلاح و توسعه ، نصب انشعاب و ... .

    مرکز هماهنگی در مواقع بحران .

    اطلاع رسانی های لازم در مورد قطعی آب ، نحوه ارائه خدمات به مشترکین ، آدرس و شماره تلفن امور و واحدهای تابعه .

    همکاری با سایر نهاد ها و ارگانها از جمله آبفای روستائی( 1523 )  ؛ گاز ( 194 ) برق ( 121 ) شهرداری ( 137 ) پلیس ( 110 ) و ...

    دریافت گزارشات مردمی در خصوص انشعابات غیر مجاز ( اطلاعات مربوط به تماس گیرنده در این مرکز محرمانه تلقی میشود )

طراحی و پشتیبانی : شرکت داده گستر آرشام